مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی گفت: برپایی پرشکوه انتخابات نشان از اقتدار نظام اسلامی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمود اردبیلی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که در فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، افزود: تحریمها، تهدیدها، فشارهای اقتصادی هدفی جز به صفر رساندن صادرات محصولات و کالای ایرانی را دنبال نمی کند.

وی نقطه قوت تحریم ها را رهایی ایران از وابستگی به نفت، واردات تجهیزات پزشکی و دستگاه های کارخانجات که مستقیما بامعیشت مردم دخیل است عنوان کرد و گفت: این چنین اعمال محدودیتها و محرومیتها که به شدیدترین جنگهای اقتصادی معروف شد در طول تاریخ وجود ندارد.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی حضور همیشه در صحنه مردم همگام با حفظ انسجام و وحدت را در انتخابات بی نظیر یاد کرد و افزود: این پشتیبانی همگام با اعمال اوج تحریمها پیرامون مشکلات معیشتی مردم رخ داد که اقتدار نظام، انقلاب و مردم ایران را به نمایش گذاشت.

 اردبیلی گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی در استان زمینه را برای سرمایه گذاری بیش از ۱۱۷ میلیون دلار در سطح استان در سال ۹۷ فراهم کرده است.

وی همچنین افزود: ۷۵ هزار مساکن روستایی در نوار ۲۰کیلومتری مرزی از محل درآمدهای سوخت مرزی بهره مند میشوند که حدود ۱۳۰ هزار مسکن روستایی در سراسر استان در برابر حوادثی همچون حریق، صاعقه، انفجار، زلزله، آتشفشان، رانش زمین، سیل و طغیان آب با سرمایه ۳۰۰ مییلون ریال به مدت یکسال زیر پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی بابیان اینکه هدف دشمن افزایش یاس و ناامیدی در بین مردم با بزرگ نشان دادن کاستی ها است و افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان رخداد مهم سال برای کشور است که برنامه های زمانبندی و اطلاعیه ها ابلاغ شده است.
وی رعایت اصل بی طرفی، برگزاری بی حاشیه و سالم با حضور تمامی علایق و سلایق سیاسی با حضور حداکثری مردم در صندوقهای رای را رسالت اصلی اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری  آذربایجان غربی یاد کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.