حبیب الله شیوخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وارد شدن خسارت به فیبر نوری در مسیر تخت سلیمان تکاب موجب قطع ارتباط تلفنی این روستاها به مدت 24 ساعت شد.
وی بیان کرد: ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب روز گذشته هنگام عملیات شانه سازی جاده در محور تکاب - تخت سلیمان به علت نبود تابلوهای هشدار دهنده و مشخص کننده، متوجه وجود فیبرنوری در مسیر نشده و موجب تخریب شبکه فیبر و قطع اتصال تلفنی روستاهای محور تخت سلیمان شدند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: کارشناسان فیبر نوری جنوب آذربایجان غربی پس از اطلاع از قطع ارتباط تلفنی در این منطقه به محل اعزام شدند و با همکاری ستاد مدیریت بحران، اداره مخابرات و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب بخش های آسیب دیده شبکه فیبرنوری میسر تخت سلیمان را تعمیر و اصلاح کردند.
شیوخی اضافه کرد: آسیب دیدن شبکه فیبر نوری منطقه ارتباط تلفنی 2 واحد صنعتی و معدنی تولید طلا در تکاب را نیز مختل کرده بود.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت با 2 بخش مرکزی و تخت سلیمان و بیش از 100 روستا در منطقه ای کوهستانی و سخت گذر در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
برخی از روستاهای دورافتاده این شهرستان با مشکل اختلال در آنتن دهی تلفن همراه مواجه است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.