حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور پنجشنبه هفته گذشته به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد اما به علت تداوم کولاک و یخبندان دوباره مسدود شده بود.
وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در یک هفته گذشته به صورت مستمر و روزانه این محور را برف روبی و پس از پاکسازی بارگشایی کردند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: از صبح امروز تردد در محور ایرانخواه به سهولت در جریان است و گردنه های سخت گذر این محور توسط راهداران برف روبی و نمک پاشی شده است.
شیوخی گفت: با توجه به احتمال کولاک و یخبندان در ساعات پایانی شب، رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در این محور خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، تکاب در جنوب آذربایجان غربی و دیواندره در استان کردستان، هر کدام با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر در فاصله 65 کیلومتری از هم واقع شده اند و محور دو راهی ایرانخواه راه دسترسی این 2 شهرستان است که دارای گردنه های سخت گذر بوده و در فصل سرما و یخبندان همواره برف گیر و کولاکی است.
تکاب در شبانه روز گذشته با ثبت دمای 17 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر آذربایجان غربی بود و جاده های این شهرستان در یک ماه اخیر همواره در محاصره برف و کولاک شدید قرار داشت.
7514/6185/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.