به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز پنجشنبه در دیدار با مدیران ارشد ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در ارومیه افزود: همه مردم ایران به ویژه آذربایجان غربی به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) ارادت دارند و این ارادت قلبی را به هر نحوی نشان می دهند.
وی کمک به عتبات عالیات را در راستای تعظیم شعائر الهی بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: مردم و مسوولان آذربایجان غربی در این خصوص از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز در این دیدار از حمایت استاندار آذربایجان غربی در خصوص اجرای برنامه های این ستاد قدردانی کرد و گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات طی سال های اخیر به صورت قابل توجه در این استان رشد یافته است و تداوم این روند می تواند رتبه استان را به رده های بالای کشوری در این خصوص برساند.
«جلال مآب» از استاندار آذربایجان غربی خواست برای تشکیل هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مساعدت کند.
وی از استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران ارشد استان برای زیارت مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) در عراق و بازدید از طرح های اجرایی ستاد بازسای عتبات عالیات در این کشور دعوت کرد.
به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان غربی طی سال گذشته حدود هشت میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و سوریه کمک کرده اند که این رقم قابل مقایسه با کمک های انجام شده در سال های گذشته نیست.
بازسازی یکهزار مترمربع از صحن 220 هزار متر مربعی حضرت زهرا (س) و یکهزار مترمربع از صحن 164 هزار مترمربعی عقیله بنی هاشم (س) در نجف اشرف بر عهده آذربایجان غربی است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.