نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت گفت: مطالعات تکمیلی و فاز اجرایی خط آهن جلفا - بازرگان اجرایی شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عین الله شریف پور در سومین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی که با حضور رئیس جمهور در ما‌کو ترتیب یافت خواستار صدور دستور برای انجام مطالعات تکمیلی و فاز اجرایی خط آهن جلفا - بازرگان شد و عنوان کرد: در پی به پایان رسیدن مطالعات اولیه، پروژه مذکور لازم الاجرا است.
وی افزود: آذربایجان غربی غنی از ظرفیت های منابع انسانی مستعد با ضریب هوشی بالا است همچنین وجود آب های فراوان، خاک و اقلیم های مساعد و متفاوت که اقتصاد استان را در محور توسعه کشور قرار داده است.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در تشریح ویژگیهای استان تصریح کرد: عشایر استان مولد محور است که نقش مهمی در تولیدات استان و کشور ایفا میکنند.

نماینده مجمع نمایندگان استان با تاکید براینکه امروز تنوع قومیتی و همزیستی مسالمت آمیز در آذربایجان غربی حاکم است افزود: امروز این خطه شهید پرور بیش از هر زمان دیگری پذیرای سرمایه گذاری در تمامی حوزه ها است.

شریف پور با اشاره به اینکه پای کار بودن وزرا یکی از اصلی ترین رموز موفقیت دولت است افزود: باید قدردان این موضوع باشیم و امید داریم وزرا نیز در خدمت بی منت به مردم کوشا باشند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.