به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در آیین افتتاح سد کرم آباد پلدشت با اشاره به اینکه در حاضر امنیت مناطق مرزی کشور و در کنار آن آذربایجان غربی موجب توسعه و آبادانی کشور شده است، اظهار کرد: خوشحالم که روزهای سفر در حال حاضر برای امنیت منطقه نیست بلکه برای توسعه و آبادانی این سرزمین است.
وی اظهار داشت: ما در سال های گذشته عمده سفرهایی که به مناطق مختلف انجام می دادیم برای توسعه امنیت مناطق بود و یکی از این سفرها در سال 1360 توسط کمیسون دفاع مجلس شورای اسلامی به منطقه پیرانشهر و سردشت انجام شد که اکنون این سفرها تبدیل به آبادانی و امنیت برای مردم شده است.
وی اضافه کرد: مناطق مرزی ما یادآور روزهای ایثار و فداکاری است سفرهای فراوانی به پیرانشهر و سردشت با آقای هاشمی داشیم و امنیت و آبادانی و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در برهه کنونی مدیون شهدا و ایثارگران است.
وی ادامه داد: از لحاظ سیاسی افتتاح طرح های عمرانی از پلدشت شروع و تا سردشت ادامه دارد.
وی بیان کرد: این افتتاح ها از مناطق آذری نشین در خوی و ماکو آغاز و تا مناطق کردزبان پیرانشهر و سردشت گسترده شده که این نشاندهنده وحدت و اتحاد ایرانیان عزیز در این کشور است که لهجه و زبان و گویش مطرح نیست بلکه پبیشرفنت و آبادانی این منطقه مهم است.
این خبر تکمیل می شود ...
8137/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.