به گزارش ایرنا، همایون هاشمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری تکاب که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: برای رفع عقب ماندگی و حل مشکلات شهرهای دورافتاده و محروم کشور، دولت باید با یک برنامه ریزی جامع و دقیق، اقدامات اساسی و ماندگار انجام دهد.
وی بیان کرد: مردم شهرهای محروم و دورافتاده آذربایجان غربی منتظر هستند تا نتایج سفر رییس جمهوری به استان غبار محرومیت را از چهره شهرها بردارد.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و کمبودهای تکاب، ادامه داد: در چهل سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این شهر انجام شده اما این شهرستان همچنان به عقب ماندگی و محرومیت تاریخی گرفتار است.
هاشمی با بیان اینکه علاوه بر تکاب وضعیت عمرانی سایر شهرستانهای جنوب آذربایجان غربی نیز مناسب نیست، اضافه کرد: حق مردم جنوب آذربایجان غربی در توسعه و پیشرفت تاکنون به خوبی ادا نشده و جبران این کمبودها نیازمند نگاه ویژه دولت است.
هاشمی، بهبود جاده ها را اولین و مهمترین خواسته مردم شهرهای تکاب و شاهیندژ در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: هم اینک 11 طرح عمرانی در بخش راه در تکاب و شاهین دژ وجود دارد که در بستر بی پولی و کمبود اعتبار گرفتار شده است.
هاشمی بیان کرد: بدون وجود راه های دسترسی مناسب تلاش برای سرمایه گذاری در شهرستان تکاب به نتیحه مطلوب نخواهد رسید.
تکاب و شاهیندژ به فاصله 85 کیلومتر از هم در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سالهاست از مشکلات و کمبودهای عمده در بخش های مختلف از جمله راه های دسترسی نامناسب رنج می برند.
وزیر آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه در قالب سفر رییس جمهوری به آذربابحان غربی به تکاب سفر و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.