روحانی به آذربایجان غربی سفر می کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رئیس جمهور (حسن روحانی) فردا سه شنبه 31 اردیبهشت ماه به ماکو در آذربایجان غربی سفر می کند و طرح هایی در بخش های مختلف نیرو، جهاد کشاورزی، ارتباطات و زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده طرح ها و پروژه های مختلفی از جمله افتتاح 4 طرح علمی خدماتی در منطقه آزاد ماکو، ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس، سالن ورزشی فیرورق، سالن تیراندازی و سالن زورخانه خوی، طرح های توسعه اینترنت به ویژه در روستاها، طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، خطوط شبکه آبیاری و زهکشی سدهای کرم آباد و سیلوه از جمله این طرح ها به شمار می رود.

همچنین آبگیری سد کرم آباد پلدشت، افتتاح سرریز، تونل آبرسان، سیستم انحراف، برج آبگیر سد سردشت و تصفیه خانه های آب شرب این شهر و بند بویلاپوش از دیگر طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی است.

در این سفر، علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری نیز، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.