داود حمزه خلیفانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 16 هزار نفر نیز بیمه شده اصلی هستند که تعداد بیمه شدگان روز به روز در حال افزایش است.
وی اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر از بیمه شدگان کارگران تولیدی ها و کارخانه ها شامل شرکت آذرقند نقده، قرارگاه خاتم الانبیا، شهرداری های نقده و بخش محمدیار و کشتارگاه خوش پخت می‌باشند که از مزایای این سازمان بهرمند هستند.
وی درباره سهمیه بیمه کارگران ساختمانی نیز بیان کرد: بیش از هزار نفر کارگر ساختمانی در انواع حرفه های مختلف از جمله آرماتوربند، گچ کار، جوشکار، بنای سفت کار، بتن ساز و بتن ریز، لوله کش، کاشی کار، درب و پنجره ساز، لوله کش تراشکار، برق کار ساختمان و نقاش ساختمانی تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی عنوان کرد: متقاضیان این نوع بیمه با داشتن کارت فنی مهارت از مراکز فنی و حرفه ای و با اولویت ثبت نام کنندگان سال های قبل، تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار خواهند گرفت.
به گزارش ایرنا سازمان تامین اجتماعی ایران یک سازمان بیمه گر اجتماعی است و وظیفه پوشش اجباری بیمه کارگران مزد، حقوق‌بگیر و پوشش اختیاری صاحبان حرفه و شغل‌های آزاد را برعهده دارد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.