هانیه زینالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار از ساعت 20:30 دقیقه جمعه شب /پس از افطار/ در ورزشگاه باغ فردوس اصفهان برگزار شد و نیمه نخست مسابقه بدون گل به پایان رسید.
وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم سپاهان اصفهان صاحب یک ضربه پنالی شد و نخستین گل این دیدار توسط «الهام فرهمند» از خط دروازه تیم همیاری آذربایجان غربی عبور کرد.
سرپرست تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: دومین گل این مسابقه نیز در دقایق پایانی توسط «هاجر دباغی» به نفع حریف اصفهانی به ثمر رسید.
به گزارش ایرنا داوری این دیدار را «آسو جواهری با کمک حدیث مهدوی، سحر بی باک و زهرا معتمدی» بر عهده داشتند.
تیم فوتبال همیاری بانوان آذربایجان غربی در دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر کشور و در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر مقابل شهرداری سیرجان نیز شکست خورده بود.
تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و با چهار برد، 2 تساوی و 9 باخت، 26 گل‌ زده و 24 گل‌ خورده و کسب 14 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد.
تیم های خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری است.
«سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی» 2 بازیکن سابق و با تجریه تیم همیاری آذربایجان غربی پس از جدایی از تیم ملوان بندرانزلی با آغاز رقابت های نیم فصل دوباره به جمع بازیکنان همیاری پیوستند.
پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی، مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی سه بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.