به گزارش ایرنا این دیدار عصر روز جمعه در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد که تیم همیاری آذربایجان غربی با گل های هدیه حسن زاده (3 گل)، زهرا خضری، فاطمه شبان و فاطمه بخشی‌پور به برتری دست یافت.
تیم سپیدار قائم شهر که سال گذشته با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک بانوان کشور به همراه ملوان بندر انزلی به لیگ برتر صعود کرد، امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر زنان ایران را تجربه می‌کند.
تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با این پیروزی و اندوختن 9 امتیاز همچنان در رتبه هشتم جدول باقی ماند.
امسال هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری است.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.