هانیه زینالی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار که امکان برگزاری آن در زمین چمن ورزشگاه زاگرس شهر مریوان به دلیل بارندگی شدید میسر نبود با چند ساعت تاخیر در زمین چمن ورزشگاه سروآباد برگزار شد.
وی بیان کرد: هر 2 گل تیم همیاری آذربایجان غربی را «فاطمه شبان» به ثمر رساند و گل های تیم مریوان را «سرشین کمانگر» یک گل و «زهرا حاتم نژاد» 2 گل درون دروازه میهمان کردند.
وی با اشاره به اینکه تیم راه یاب ملل مریوان که مقام سوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر کشور را در کارنامه دارد، ادامه داد: جدال دور برگشت 2 تیم در سال گذشته، با میزبانی تیم همیاری آذربایجان غربی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
زینالی گفت: قضاوت این دیدار را «آسو جواهری» به عنوان داور نخست بر عهده داشت و «حدیثه مهدوی، سارا الماسی و فاطمه سپهری» نیز داوران کمک مسابقه بودند.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و برخورداری از 6 امتیاز همچنان در رتبه هشتم جدول باقی ماند و تیم راه یاب ملل مریوان با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت.
هم اکنون تیم شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با 21 و 16 در رده های اول و سوم جدول قرار دارند.
تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته هشتم این رقابت ها روز جمعه آینده در زمین چمن ورزشگاه خانه جوان ارومیه میزبان تیم سپیدار قائم شهر خواهد بود.
امسال هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری است.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.