هانیه زینالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار ظهر امروز /30 آذر ماه/ در زمین چمن شهر سیرجان برگزار شد و تیم همیاری آذربایجان غربی با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف سیرجانی شکست خورد؛ تک گل همیاری آذربایجان غربی را فاطمه شبان بازیکن ملی پوش این تیم به ثمر رساند.
زینالی ادامه داد: این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید و گل دوم و پیروزی بخش تیم شهرداری سیرجان در نیمه دوم به ثمر رسید.
سرپرست تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته چهارم این رقابت ها /جمعه هفته آینده/ میزبان تیم سپاهان اصفهان است و هم اکنون با یک پیروزی، 2 شکست و کسب سه امتیاز در رده هفتم جدول است.
به گزارش ایرنا تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل پالایش گاز ایلام شکست خورد و هفته گذشته نیز با نتیجه پر گل 6 بر یک مقابل خلیج فارس شیراز پیروز شد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را مژگان مدایم زاده مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد.
تا پایان هفته سوم این رقابت ها تیم شهرداری بم با 9 امتیاز در رده نخست جدول است و تیم های ذوب آهن اصفهان و راه یاب ملل مریوان به ترتیب با 9 و هفت امتیاز دوم و سوم هستند.
امسال تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.