شهردار سلماس گفت: کیف گمشده حاوی مقدار زیادی وجه نقد و طلاجات توسط پاکبان زحمتکش شهرداری سلماس به صاحبش برگردانده شد.
قهرمان نصیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: بهروز ملکی کارگر شبانه واحد خدمات شهرداری سلماس چند روز قبل در حین انجام وظیفه یک فقره کیف حاوی یک عدد دستبند طلا، 3 حلقه انگشتر و مقداری وجه نقد و تعدادی کارت بانکی و مدارک شناسایی در خیابان چمران پیدا کرده بود که متعاقبا موضوع را به مسئول مربوطه خود گزارش و پس از شناسایی اموال پیدا شده به صاحبش تحویل داده شد.
 نصیری با بیان حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند: "برترین درجات ایمان یک انسان، امانت‌داری و امین بودن او است" گفت: پاکبانان سختکوش شهرداری سلماس که از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب برای نظافت و پاکیزگی شهر سلماس تلاش می ‌کنند مصداق کامل این حدیث هستند.
وی پاکبانان را علاوه بر سفیران پاکیزگی، قشر امانتداری دانست و تصریح کرد: این عزیزان بدون چشم داشت به اموال شهروندان در صورت پیدا شدن اشیا و کالاهای با ارزش با پیدا کردن صاحبان این کالاها اقدام به بازگشت آن می‌کنند.
شهردار سلماس با بیان اینکه این نخستین باری نیست که پاکبانان پاک دست این شهرداری اقدام به بازگشت وسایل پیدا شده به صاحب آن می‌کنند، از پاکبان امانتدار بهروز ملکی تجلیل کرده و بیان کرد: از همه پرسنل و پاکبانان عزیز تقاضا داریم امانتداری را سرلوحه خویش قرار دهند تا این رسم نیک و پسندیده بیش از پیش در جامعه جاری شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.