به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک سمنان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: راه اندازی این مرکز ثبت تخلف و کنترل سرعت در کاهش سوانح رانندگی در شهر سمنان نقش قابل توجهی دارد.
وی بیان کرد: در گام اول نظارت بر ثبت تخلف رانندگی، پنج منطقه در شهر سمنان برای نصب دوربین تعیین شده است.
دانایی خاطرنشان کرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در مرکز استان سمنان تلاش شود و اتخاذ ساز و کاری هماهنگ برای افزایش کیفیت رفت و آمد در مرکز استان ضروری است.
فرماندارسمنان با بیان اینکه دوربین های ثبت تخلف از چند روز گذشته در شهر سمنان در حال نصب است، گفت: اجرای این طرح علاوه بر کاهش تخلفات رانندگان، نظارت دقیق بر ترافیک و اصول رانندگی را به همراه دارد.
دانایی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهم ترین رویکردها در توسعه جامعه است، افزود: اجرای طرح های مختلف برای تسهیل در رفت و آمد از جمله وظایف نیروی انتظامی در مرکز استان است.
به گزارش ایرنا، در این نشست پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت مرکز ثبت تخلف رانندگی موقت شهرداری، سامان دهی مینی بوس های فعال در حاشیه شهر، توقفگاه و ایستگاه های خطی سمنان- مهدی شهر- شهمیرزاد، طرح اصلاح هندسی میدان اندیشه، میدان امام علی(ع)، تقاطع بلوار شریف واقفی و شیخ علاءالدوله و طرح ساماندهی تقاطع نگین در شهرک امیرالمومنین(ع)، اصلاح هندسی انتهای کنارگذر بلوار بسیج، اصلاح هندسی میدان دریادار شهید همتی، ورودی و خروجی بریدگی مقابل تعاونی مولایی و جایگاه عرضه سوخت پیوندی و اصلاح نقطه حادثه خیز مقابل 400 دستگاه بررسی شد.
به گزارش ایرنا، براساس سرشماری نفوس و مسکن 1395 شهر سمنان 185 هزار و 129 نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.