معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سوم خرداد از حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است که باید به نسل جدید منتقل شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد، گرامیداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر که در استانداری برگزار شد، گفت: سوم خرداد از حماسه های ماندگار ، شیرین و به یادماندنی از دلاوریها و رشادتهای مردم ایران است که با دست خالی و با رهبری داهیانه امام خمینی در مقابل رژیم تا به دندان مسلح ایستادند و حماسه آفرینی کردند.
مصطفوی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی نابرابر و ناخواسته در برابر انقلاب و ایران بود ، افزود: فرهنگ جبهه و جهاد ، ایثار و شهادت و دلاوریها و حماسه آفرینی های آن دوران بخصوص سوم خرداد باید به نسل آینده منتقل شود .
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به شرایط خاص امروز جامعه اشاره نمود و اظهار کرد : استکبار جهانی در 40 سال گذشته با روشها و راههای مختلف سعی در ایجاد مشکل و موانع برای نظام و انقلاب داشت و امروز نیز بر علیه ما تحریم های ظالمانه ای را اعمال کرده است که در چنین شرایطی باید مقاومت کرد و با حفظ وحدت و همدلی در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاد.
به گزارش ایسنا؛ مراسم سی و هفتمین سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با شعار "ما پیروزیم" از روز چهارشنبه اول خرداد ماه به مدت 4 روز برگزار برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.