معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:با نانوایانی که نان معمولی پخت نمی کنند برخورد می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در بیست و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که بصورت فوق العاده در استانداری برگزارشد، افزود: نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می شود.
حسینی ادامه داد: فروش اجباری توسط هر صنفی جرم محسوب می شود و ماموران بازرسی با آنان برخورد می کنند.
وی اضافه کرد: تامین خمیر مایه سالم برای پخت نان نیز مورد توجه مسوولان قرار گیرد زیرا در این مورد بحث سلامت جامعه مدنظر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: چگونگی توزیع نهاده های دامی در بین تولیدکنندگان نیز باید توسط مسوولان جهاد کشاورزی مورد بررسی و نظارت قرار گیرد و در این خصوص نیز سامانه ای معین شود و بر اساس این سامانه به تولیدکنندگان نهاده توزیع گردد.
وی گفت: راستی آزمایی اولویت این نظارت هاست تا هر تولیدکننده بر اساس خدماتی که دریافت می کند، بر محصول خود در بازار مصرف قیمت گذاری کند.
حسینی اظهار کرد: قیمت فروش مصوب مرغ زنده 72 هزار ریال است اما در حال حاضر این اقلام با قیمت های بالاتر در بازار عرضه می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید قیمت پایه ای برای این امر مشخص شود و اگر بالاتر از این قیمت پایه فروشی صورت گرفت، سازمان تعزیرات موظف است با متخلفان برخورد قانونی کند.
وی با اشاره به مسئله دفاتر حمل و نقل فعال در آذربایجان غربی اضافه کرد: باید در مورد هزینه کمیسیونی که دفاتر از حمل کننده بار دریافت می کنند، تجدیدنظر شود.
حسینی اعلام کرد: باید برای هر کیلو بار هشت هزار ریال حق کمیسیون به دفاتر حمل و نقل بار پرداخت شود و نباید بیش از این قیمت مصوب قیمتی لحاظ شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.