استاندار آذربایجان غربی گفت: دست هر کسی را که قدمی در راه توسعه استان بردارد می بوسیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نشست هماهنگی مدیران صنعت برق استان که در محل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته تلاش کرده‌ایم آرامش در استان را تبلیغ کنیم، گفت: ما در استان بدنبال تنش و اختلاف نیستیم و دست هر کسی را که قدمی در راه توسعه استان بردارد می بوسیم.

وی، وحدت و همدلی را راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی امروز دانست و گفت: تنها با وحدت، همدلی و در کنار هم بودن است که می توانیم مشکلات را حل کنیم.

شهریاری تاکید کرد: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات زیادی به لحاظ اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، مسئولان باید با وحدت و همدلی و با جدیت و همت مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

مقام عالی استان تصریح کرد: ما دست همه نمایندگان و حتی مخالفان جناحی و سیاسی خود را که با دلسوزی و انتقادات سازنده بدنبال رفع مشکلات و هموارتر نمودن مسیر توسعه استان هستند می فشاریم.

شهریاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا پایان سال جاری 400 مگاوات به ظرفیت برق استان افزوده خواهد شد، افزود: با بهره برداری از نیروگاه 400 مگاواتی ارومیه تا پایان سال، ظرفیت تولید برق استان به 900 مگاوات افزایش خواهد یافت که با این اتفاق، زیرساخت های صنعتی و تولید استان مشکل تامین برق نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به مرزی بودن آذربایجان غربی، برای صادرات برق تولیدی استان نیز برنامه داریم و پیگیر آن هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.