مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اشتغالزایی برای بیش از ۱۴هزار نفر در قالب طرح های اشتغالزایی استان خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا نقی زاده، در جلسه شورای هماهنگی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اشتغالزایی برای بیش از 10 هزار نفر از مردم استان در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۷۹میلیارد تومان تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون ۵هزار و ۳۲۰طرح جهت پرداخت تسهیلات به مؤسسات مالی و بانک ها معرفی شده اند که تاکنون برای بیش از ۳۵۰۰ طرح ۳۲۳میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی افزود: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح استان متوسط تسهیلات برای هر شغل ۳۲میلیون، سرانه تسهیلات به ازای هر طرح ۹۴میلیون تومان و سرانه اشتغالزایی به ازای هر طرح نیز ۳نفر بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در تشریح عملکرد استان در بخش تسهیلات اشتغال فراگیر نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون برای ۲۱۶طرح با ظرفیت اشتغالزایی برای بیش از ۲۵۰۰ نفر بیش از ۱۳۴میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی گفت: آذربایجان غربی در حال حاضر بیش از ۳۰۰میلیارد تومان طرح مصوب دارد که امیدواریم با افزایش اعتبارات ابلاغی در سال جاری، میزان اشتغالزایی از طریق طرح اشتغال فراگیر به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهیم.
نقی زاده از اشتغالزایی برای حدود ۲هزار نفر در قالب طرح ملی مشاغل خانگی طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از ۲۱میلیارد تومان اعتبار ابلاغی برای استان در حوزه مشاغل خانگی ۱۴میلیارد تومان برای ۱۷۹۸نفر پرداخت شده است
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.