کاوه حیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنرنمایی این هنرمندان در قالب برگزاری کنسرت های موسیقی، آوازهای محلی و شعر بود که به مدت 2 شب در سالن سینما قدس این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
وی با بیان اینکه این اقدام نوع دوستانه هنرمندان سردشتی در نوع خود شایسته تقدیر و تجلیل است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنسرت موسیقی مشارکت هنرمندان این شهرستان جهت کمک به سیل زدگان بود.
وی اظهار داشت: هنرمندان سردشت بدون هیچ چشمداشتی و به صورت داوطلبانه با تقبل همه هزینه های برگزاری این ویژه برنامه ها، این امر مهم را انجام داده و درآمد حاصل از آن را به سیل زدگان اختصاص دادند.
حیاک اضافه کرد: این برنامه هنری خیرخواهانه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت و همکاری سازمان تبلیغات و هنرمندان بخش موسیقی این شهرستان انجام شد.
به گزارش ایرنا، با همکاری اقشار مختلف مردم و خیّران شهرستان سردشت، محموله کمک های خودجوش مردمی نیز که شامل هفت هزار بسته معادل 85 هزار قرص نان بود ماه گذشته به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان هم در قالب مراسم شکوه همدلی و همراهی 230 میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک اهدا کردند.
در همین راستا برای بازگشایی راه های استان ایلام و احداث سیل بند نیز شماری از اعضای گروه های جهادی سردشت به همراه ماشین آلات سنگین و خوروهای راهسازی به مناطق سیل زده اعطام شده اند.
پنج انجمن فرهنگی و هنری در شهرستان مرزی سردشت وجود دارد که بالغ بر یکهزار هنرمند در بخش های مختلف در آنها مشغول فعالیت هستند.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.