رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بندر هندیجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: آثار ارائه شده به دبیرخانه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان بیش از یک هزار اثر بوده و در این سطح همچون سنوات گذشته، از نظر کیفیت در جایگاه مطلوبی قرار دارند.

وی افزود: در این دوره شاعران از 15 استان کشور آثار خود را با موضوع ویژه خلیج فارس، شهدای خلیج فارس در دو قالب سپید و کلاسیک ارسال کرده‌اند. این آثار با حضور داوران در تهران داوری می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: داوری آثار ارائه شده در هفته اول اردیبهشت ماه 98، با حضور داوران در تهران صورت خواهد گرفت، نفرات برتر دارای رتبه و تقدیر شوندگان برای شعر خوانی در آیین اختتامیه به بندر هندیجان دعوت می‌شوند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آیین اختتامیه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان در روز پنج‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه 98 هم‌زمان با روز ملی خلیج فارس در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار خواهد شد.

میرزاپور با ابراز خرسندی از بازتاب بسیار خوبی که برگزاری این کنگره در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی بین‌المللی داشته، عنوان کرد: این کنگره می‌تواند با حضور شاعرانی از بیرون مرزها و در بُعد بین‌المللی نیز مطرح و برگزار گردد.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بندر هندیجان با حضور مسئولان کشوری، استانی، شاعران ملی و چهره‌های مطرح ادبی کشور پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه 1398 در سالن خلیج‌فارس هندیجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.