ناصر خدادادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوره مربی گری بین المللی سطح 2 والیبال با حضور 25 مربی از سراسر کشور از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی جزیره قشم در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: این سه مربی از مربیان جوان و آینده دار ارومیه ای هستند و برای ارتقای سطح مربیگری خود در این دوره آموزشی شرکت کرده اند و سابقه فعالیت به عنوان بازیکن در رقابت های لیگ برتر کشور را نیز دارند.
وی ادامه داد: «شهاب الدین الریامی اصلی » از کشور قطر به همراه جواد مهرگان مدرس این دوره بین المللی هستند.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: در این دوره آموزشی مباحث پیشرفته روانشناسی والیبال، طراحی و تئوری تمرینات والیبال در کنار تمرینات برای پست های تخصصی تدریس می شود.
خدادادی افزود: سال گذشته 14 مربی ارومیه ای در دوره مربیگری سطح یک بین المللی که به میزبانی شهرهای ارومیه، کرمان و علی آباد برگزار شد، شرکت کرده و همه این مربیان مدرک بین المللی خود را از فدراسیون جهانی اخذ کردند.
به گزارش ایرنا والیبال ارومیه با ۶۰ سال سابقه درخشان در سطح کشور یکی از قطب مهم این رشته محسوب می شود و علاوه بر داشتن بیشترین ملی پوش در حوزه مربیگری نیز پیشینه خوبی دارد.
«یدالله کارگرپیشه» نخستین سرمربی ارومیه ای تیم ملی ایران در دهه ۵۰ است که پیش از پذیرفتن این سمت به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی ایفای نقش کرده است.
هم اکنون «یاشار جوادی و وحید صادقی» 2 مربی ارومیه ای به ترتیب به عنوان کمک مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب کادر فنی حضور دارند.
ناصر شهنازی یکی دیگر از مربیان موفق ارومیه ای است که به مدت سه سال در کنار خولیو ولاسکو مربیگری تیم ملی بزرگسالان را بر عهده داشت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.