محمدرضا اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور رکابزنانی از شهرستان های سلماس، بوکان، شاهین دژ و ارومیه به مدت یک روز در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات اجرای سه مرحله تعادل، سرعت و استقامت در چهار گروه سنی متولدان سال های 1382 تا 1386 در دستور کار قرار داشت.
وی اضافه کرد: در بخش پسران، مهدی کرباسی، محمد شاهی، امیرحسین راستگو و محمد صالح زاده و در بخش دختران نیز لعیا جلالی، مهیا عبدالله زاده، ملیسا مجیدی و معصومه یوسفی عنوان های برتر رده های سنی مختلف را کسب کردند.
رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی افزود: هم اکنون «مسعود خاکی» دوچرخه سوار نوجوان میاندوآبی به عنوان یکی از استعدادهای برتر استان و کشور به همراه تیم ملی در رقابت های قهرمانی 2019 آسیایی تاشکند ازبکستان که از چهارم تا نهم اردیبهشت در حال برگزاری است، حضور دارد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها جنبه مدال آوری جهت دریافت سهمیه المپیک 2020 را دارد، افزود: حضور خاکی در این مسابقات آسیایی علاوه بر کسب عنوان، تجربیات ارزشمندی برای این رکابزن نوجوان ملی پوش به همراه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مسعود خاکی متولد 1381 در میاندوآب یکی از پدیده های رشته دوچرخه سواری کشورمان است که تیرماه سال گذشته موفق شد همراه با کسب مقام قهرمانی، رکورد جوانان کشور در رشته استقامت سه کیلومتر جاده را با ثبت زمان سه دقیقه و 29 ثانیه به میزان 11 ثانیه بهبود ببخشد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.