به گزارش ایرنا، علیرضا مختاری همامی روز یکشنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران با استاندار اصفهان در محل استانداری اصفهان، افزود: مشکلات مالی، نبود بیمه و شغل مناسب و کمبود تجهیزات ورزشی مهمترین دغدغه ورزشکاران است، بنابراین می طلبد که حامیان مالی و به عنوان مثال مجموعه های بزرگ صنعتی از این جمع حمایت کنند.
وی که به نمایندگی از جمع ورزشکاران حاضر در این دیدار سخن می گفت، ادامه داد: کسب سهمیه المپیک و رویارویی با حریفان قدرتمند در این مسابقات سخت است، بنابراین نمی توان بدون حمایت و برنامه ریزی در این میدان موفق بود.
مختاری همامی در ادامه پیشنهاد کرد که جمعی از ورزشکاران حاضر در این نشست به عنوان مشاوران ورزشی استاندار منصوب شوند.
این پرتابگر وزنه و دیسک همچنین خواهان تحقق وعده استاندار اصفهان در رابطه با جایزه افتخارآفرینان جاکارتا شد.
محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان اصفهان تیرماه امسال در دیدار با اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا گفته بود :هر یک از ورزشکاران اصفهانی که در مسابقات آسیایی جاکارتا طلا، نقره و یا برنز کسب کنند به ترتیب 50 ، 30 و 20 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
ملی پوش ووشو بانوان نیز به عنوان دیگر نماینده این جمع ورزشی، نبود بیمه را یکی از شرایط نا مناسب ورزشکاران عنوان کرد.
شهربانو منصوریان وضعیت ناپایدار شغلی را نیز دغدغه ای برای ورزشکاران دانست و گفت: به دلیل حضور در مسابقات و اردوهای تیم ملی روزهای متعددی در سر کار حاضر نمی شویم برای همین کارفرمایان حاضر به ادامه همکاری با ما نمی شوند.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر مدال آوران از جیب شخصی هزینه می کنند و حمایت های مالی از آنان ناچیز است.
در این دیدار جمعی از ورزشکاران و افتخارآفرینان بازی های آسیایی و همچنین مدال آوران پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند و علیرضا مختاری همامی دارنده چند مدال دو و میدانی پاراآسیایی و شهربانو منصوریان افتخارآفرین رشته ووشو به نمایندگی از مدال آوران پیرامون خواسته ها و نیازهای این جمع سخن گفتند.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.