«سیروس عزیز اکرم» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 36 هزار و 362 نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری، 25 هزار و 32 نفر در صندوق سلامت همگانی، هفت هزار و 647 نفر در صندوق بیمه کارکنان دولت، یکهزار و 421 نفر در صندوق بیمه ایرانیان و 2 هزار و 554 نفر در صندوق بیمه سایر اقشار عضو هستند.
وی ادامه داد: 59 پزشک در مراکز شهری و 17 پزشک در مراکز روستایی طرف قرارداد اداره بیمه سلامت شهرستان هستند.
وی اظهار داشت: 14 داروخانه، 6 آزمایشگاه، 2 مرکز رادیولوژی، یک مرکز فیزیوتراپی، سه درمانگاه و کلینیک تخصصی، یک مرکز ام آر آی و یک مرکز سی تی اسکن و 14 مرکز دندانپزشکی نقده نیز با بیمه سلامت قرارداد دارد.
رییس اداره بیمه سلامت نقده گفت: هشت شبکه بهداشتی درمانی با پزشکان روستایی طرف قرار داد خود نیز به افراد تحت پوشش بیمه سلامت در روستاها خدمات لازم را ارائه می کند.
عزیز اکرم بیان کرد: بیمه سلامت رایگان مختص اقشار کم درآمد جامعه بوده و مربوط به اقشاری است که توان مالی ندارند.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال 1393 اجرا شده و در کنار صندوق های بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده اند و هوشمندسازی مسیر تعالی روز افزون این دستاورد را هموار خواهد کرد.
شهرستان 127 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.