اعضای ستاد بزرگداشت مقام کارگر با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام کارگر که در محل استانداری برگزار شد، گفت: باید با تلاش بسیار شرایط را برای عمل به شعار سال فراهم کنیم تا کمترین آسیب را در جامعه شاهد باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید با تدبیر هوشمندانه رهبری  ادامه داد: باید با تلاش زمینه رونق تولید را فراهم کنیم.

وی با اشاره به جذب 25 هزار میلیارد ریال سرمایه داخلی و 117 میلیون دلار سرمایه خارجی طی سال گذشته در آذربایجان غربی بیان کرد: با وجود اینکه در بسیاری از استانها روند سرمایه گذاری مطلوب نیست ولی توانسته ایم در استان  بیش از سه هزار میلیارد ریال از سرمایه گذاری های داخلی در سال گذشته را به سرانجام برسانیم که در این زمینه  2 هزار شغل نیز در استان ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذاری های خارجی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری های خارجی  می تواند در ارتقای شاخص های صنعتی آذربایجان غربی موثر باشد.

وی گفت: برای بهبود وضعیت این بخش، اقدامات اساسی طی سال گذشته انجام شد که جلب همکاری بانک ها با حضور مدیران ارشد آنها در استان، اختصاص تسهیلات مناسب از سوی بانک های عامل و کاهش مشکلات مالیاتی از جمله این اقدامات بود.

وی تاکید کرد: آذربایجان غربی مزیت های زیادی در راستای توسعه تجارت خارجی دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه روزافزون استان استفاده کرد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز کشور با سخت ترین شرایط مواجه بوده و دشمن به دنبال فشار روانی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران است.

شهریاری بیان کرد: مردم پشتوانه اصلی کشور هستند و این کشور زیرساختهای قوی دارد که توانسته با ثبات در مقابل این فشارها ایستادگی کند.

وی با اشاره به حمایت های رهبری از دولت گفت: برخی با توطئه های مختلف به دنبال تضعیف دولت بودند و این امر با هوشمندی  و پشتیبانی رهبری کنترل شد تا کمترین آسیب به کشور وارد شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.