کامل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با هدایت فرشاد علیزاده، از سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در خانه کشتی ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه 10 فرنگی کار و 2 مربی استان نیز در تمرینات تیم ملی نوجوانان حاضر می شوند، بیان کرد: در این اردو کشتی گیران نوجوانی از استان های گیلان، قم، خوزستان، فارس، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، البرز، تهران و توابع تهران در وزن های 11 گانه حضور دارند.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی زناب، محمدمهدی جواهری و رامین احمدی، در 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی، علی حاجی وند نورایی و طارق غبیشاوی، در 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی، علی رضا قناعتی و فردین کهرازه، در 55 کیلوگرم فرید سیرتی مقدم، سجاد عباس پور و احمد نجفی، در 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی، امیرحسین زرین کمر، امیر عبدی و ایمان محمدی، در 65 کیلوگرم حجت رضایی، جبار کاویان و محمد امین جبالی فر به این اردو دعوت شدند.
محمدزاده افزود: همچنین در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی، علی عزیزی و علی رضا دیناروند، در 80 کیلوگرم مسعود کاووسی، کامران ارقش و آریا نامجو، در 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده، رامین کریمی و سید حمید افتخاری و در 110 کیلوگرم عرفان نجفی، هادی شکری و مهدی موسی شعار دیگر فرنگی کاران دعوت شده به اردو هستند.
به گزارش ایرنا عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، محمد خزایی پول، مهرداد کاظمی و یک مربی به معرفی هیات کشتی خوزستان به عنوان مربیان و سید موسی طباطبایی سرپرستی این اردو را بر عهده دارند.
هفته گذشته «مهدی مصطفی زاده» ورزشکار نونهال به همراه «علی نژادرضا» یکی از مربی بومی استان به اردوی بسترسازی تیم ملی آزاد کشور در اردبیل دعوت شد.
اوایل بهمن ماه سال گذشته آزادکاران نوجوان آذربایجان غربی با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت های گروه سه قهرمانی کشور به جمع تیم های حاضر در گروه 2 کشور راه یافتند.
اسفند ماه گذشته «امین مرادخانی» فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم ارومیه ای مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت؛
بهمن ماه گذشته «نیما پاشایی» فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم استان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان که در مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران برگزار شد حضور داشت.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.