به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در مسابقات وزن 49 کیلوگرم ، محمدعمران سوری زایی از سیستان و بلوچستان ، مهدی مهاجری از توابع تهران ، علیرضا اسکندری از کرمانشاه و فرزاد همتی از لرستان با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.
همچنین در رقابت های وزن 52 کیلوگرم رضا حیدری از لرستان ، یوسف صدرایی از اصفهان، سبحان صحرایی از همدان و محمدحسین حقی از زنجان مقابل رقبای خود به برتری رسیده و به مرحله نیمه نهایی مسابقات مشتزنی جوانان کشور راه یافتند.
در دیدارهای سایر اوزان نیز محسن عزیزپور از اردبیل ، محمدحسین احسانی از توابع تهران ، شاهین عطایی از گیلان و مبین علایی از خوزستان در وزن 56 کیلوگرم ، مهدی امیری از کرمانشاه، مهرشاد فاقدی از مازندران ، محمد صالحی از کرمان و امیرحسین دولتی از گیلان در وزن 60 کیلوگرم ، علیرضا فیضی از گیلان، امیرمحمد احمدی از بوشهر، رضا خیاطی از کردستان و احسان اعظمی از اردبیل در وزن 64 کیلوگرم حریفان خود را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
همچنین حمیدرضا حاتمی از البرز ، علی لطفی از گیلان، علی دهباشی از تهران و هادی تنی از گلستان در وزن 69 کیلوگرم ، علی صفری از زنجان ، اکبر مردمی از توابع تهران ، محمدحسین قربان زاده از مازندران و امیر جهاندیده از فارس در وزن 75 کیلوگرم ، مسعود عابدی از آذربایجان شرقی، محمدرضا شیری از توابع تهران ، احسان باقری از تهران و محمدرضا الهی نژاد از اصفهان در وزن 81 کیلوگرم حریفان خود را مغلوب کرده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
بیست و نهمین دوره مسابقات مشتزنی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که از عصر پنجشنبه گذشته با حضور 199 مشتزن در قالب 34 تیم در رشت آغاز شده، به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.