«سیروس عزیز اکرم» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند اجرای این طرح از اول فرودین سال جاری شروع شد و تا آخر اردیبهشت همین سال به پایان می رسد.
وی ادامه داد: هزینه صدور دفترچه برای هر مددجو 30 هزار ریال است که توسط کمیته امداد پرداخت می شود و مددجویان هزینه ای از این بابت پرداخت نمی کنند.
وی اضافه کرد: مددجویان شهری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد این اداره تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.
رییس اداره بیمه سلامت نقده بیان کرد: تجمیع بیمه ها، تحقق عدالت اجتماعی، حمایت بیشتر از طبقه محرومان و تکریم ارباب رجوع و حفظ شان و عزت طبقه نیازمند جامعه از اهداف این طرح است.
«عزیز اکرم» با اشاره به اینکه 73 هزار و 16 نفر از جمعیت نقده تحت پوشش بیمه سلامت هستند، بیان کرد: 59 پزشک، 14 داروخانه، 6 آزمایشگاه، 2 مرکز رادیولوژی، یک مرکز فیزیوتراپی، سه درمانگاه و کلینیک تخصصی، یک مرکز ام آر آی و یک مرکز سی تی اسکن و 14 مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد اداره بیمه سلامت شهرستان هستند.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
شهرستان 127 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.