در ادامه طرح تعریض محور خوی - ایواوغلی پل ۵ دهانه ۲۲ متری مهلذان با حضور مقامات استانی و محلی کلنگ‌زنی شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی،نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی ، و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی پل ۵ دهانه ۲۲ مهلذان در محور خوی - ایواوغلی در ادامه طرح تعریض این محور کلنگ زنی شد.
کبیری نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:  پروژه تعریض محور خوی - ایواوغلی بدلیل قرار گرفتن در محور مهم و ترانزیتی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در آینده به آزاد راه تبریز - بازرگان متصل خواهد شد .
عابدی معاون ویژه استاندار اذربایجان غربی و فرماندار خوی نیز در این مراسم با قدردانی از  دستگاههای مجری طرح تعریض محور خوی - ایواوغلی افزود : تعریض این محور یکی از مطالبات مهم‌ و ‌چندین ساله مردم منطقه است که امید است با همت و تلاش روز افزون دستگاههای متولی شاهد اتمام آن در سریع ترین زمان ممکن باشیم.
ابراهیم مبارک قدم‌ مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این  مراسم با اعلام اینکه طول پروژه تعریض محور خوی - ایواوغلی ۲۷ کیلومتر است، افزود : امید است با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچون سایز طرح های عمرانی بهره برداری از این ‌طرح در آینده نزدیک میسر شود.
ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این مراسم ضمن اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  مجری ساخت پل ۵ دهنه ۲۲ متری مهلذان است، گفت: این پل به طول ۱۱۰ متر و در کیلومتر ۱۸ محور خوی - ایواوغلی با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال در مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد .
 شکری افزود: پروژه تعریض این محور در ایمن سازی آن و کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی خواهد داشت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مصمم است این پروژه در موعد مقرر اتمام و به بهره برداری برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.