به گزارش ایرنا، رضا حسینی در این آیین که شنبه شب به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش کشور مدیون و مرهون جانفشانی و ایثارگری جوانان برومند این مرز و بوم به ویژه شهداست.
وی افزود: شهدا هستی و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خون خود را پای درخت طیبه انقلاب ریخته و نثار این مرز و بوم کردند.
وی اضافه کرد: هدف و راه شهدا مشخص و روشن است و اینکه دیگران در چه تفکر و دیدگاهی هستند برای شهدا فرقی نداشته و راه خود را با صلابت ادامه می دهند.
وی بیان کرد: هر آنچه در توان داریم در راه تکریم خانواده های شهدا باید گام برداریم و به آنها خدمتگزاری کنیم زیرا آنان بهترین اعضای خانواده های خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی افزود: خانواده شهدا نیز از آثار معنوی شهادت فرزندانشان برخوردار شده و به واسطه آن مورد شفاعت قرار می گیرند‌.
پدر شهید سردار یونس امانی نیز در این دیدار از حضور مسوولان و دلجویی از خانواده وی قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، شهید یوسف امانی و 2 تن دیگر از همرزمانش در دی ماه سال 1396در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با ضد انقلاب در پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
در این مراسم، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند.
میاندوآب با تقدیم 850 شهید، 130 جانباز و ایثارگر و 179 آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.