معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تهیه سند توسعه بخش انزل تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه بررسی توانمندی های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری بخش انزل ارومیه صبح امروز که با حضور شیرازه محبت بخشدار انزل و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی در سالن جلسات بخشداری انزل برگزار شد بر ضرورت تهیه سند توسعه بخش انزل تاکید کرد و از فرمانداری ارومیه خواست با همکاری دستگاه های ذیربط، تا سه ماه آینده طرح مذکور را تهیه نماید.
حسینی، ایجاد شهرک اختصاصی گلخانه ای در قوشچی را نیز جزو برنامه های پیش بینی شده در بخش انزل عنوان کرد و از جهاد کشاورزی خواست زمین مورد نیاز برای احداث این شهرک را شناسایی نماید. 
وی، بخش حمل و نقل را از دیگر ظرفیت های بخش انزل و بویژه قوشچی دانست و گفت: یک شرکت برای توسعه و تقویت بخش حمل و نقل در بخش انزل تشکیل و در کنار آن بخشی از هاب لجستیک استان در قوشچی متمرکز خواهد شد.
به گزارش ایسنا؛ استفاده از ظرفیت گردشگری، ایجاد واحدهای بوم گردی و شناسایی و جذب سرمایه گذاران بومی منطقه از دیگر تاکیدات معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه بود.
در این جلسه، درخواست سرمایه گذاری برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی در قوشچی نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی توسط سرمایه گذار طرح، مقدمات اجرایی پروژه فراهم شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.