داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کنترل بیشتر و نظارت بر مصرف درست فرآورده های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت ادوات کشاورزی گازوییل سوز (تراکتور) و سایر ادوات کشاورزی در سطح این منطقه از اهداف دیگر این طرح است.
وی افزود: در این طرح روسا و کارکنان نواحی تابعه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله واحد مکانیزاسیون و مراکز مشاوره خدمات جهاد کشاورزی طی بازدید فیزیکی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی در فرم مخصوص (الف) و در صورت فعالیت داشتن دستگاه نسبت به نصب برچسب راستی آزمایی اقدام می کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس نتایج این راستی آزمایی، سوخت مورد نیاز کشاورزان دارای ادوات کشاورزی تعیین و به فروشندگی هایی روستایی ارسال و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با قدردانی از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و ادارات جهاد کشاورزی شهرهای جنوبی آذربایجان غربی در اجرای این طرح گفت: با ایجاد وحدت رویه یکسان و جلوگیری از سلیقه های مختلف، برنامه ریزی جهت توزیع فرآورده نفت گاز از طریق فروشندگی های عرضه روستایی هر بخش ضمن صیانت از این سرمایه ملی، از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه جلوگیری می شود.
فعال پور افزود: با اجرای این طرح قبل از شروع فصل کشت در این منطقه، سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی موجود در سطح روستاهای جنوب آذربایجان غربی تحت پوشش منطقه میاندوآب به شکل واقعی تخصیص پیدا می کند.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب و 2 شهر کردستان شامل بانه و سقز را بر عهده دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.