به گزارش ایرنا، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: این شهید والا مقام بعد از سال ها تحمل رنج و سختی به جای مانده از دوران دفاع مقدس، شهد شیرین شهادت کام آن سرباز فداکار امام و رهبری را شیرین و در آستانه ولادت با سعادت امام عصر (عج) افتخار میهمانی سید و سالار شهیدان نصیب او شد.
در ادامه در این پیام آمده است: اینجانب شهادت افتخار آمیز آن سردار سرافراز سپاه اسلام را به محضر حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده و همرزمان عزیزش، تبریک و تسلیت عرض می کنم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از خداوند خواستارم.
به گزارش ایرنا «الطافی» شامگاه جمعه در سن 67 سالگی در بیمارستان فوق تخصصی نور افشار تهران دیدار حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
این شهید سرافراز در سال های ابتدایی جنگ تحمیلی در سال 1360 در منطقه «کوپه قران» سقز در استان کردستان و درگیری با اشرار گروهک کومله با اصابت گلوله از ناحیه نخاع مجروح شد و به درجه جانبازی نایل آمد.
وی سال ها در بستر بیماری بود و هر هفته چند نوبت نیز تحت عمل دیالیز قرار می گرفت؛ پیکر مطهر این شهید امروز /یکشنبه/ از محل پادگان بسیج شهرستان تکاب به سمت گلزار شهدای تکاب تشییع و تدفین خواهد شد.
استاندار آذربایجان غربی، فرماندار تکاب و نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام های جداگانه ای شهادت این رزمنده دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به مناسبت شهادت این رزمنده و سردار سرافراز آیین بزرگداشتی از ساعت 16 عصر امروز/ یکشنبه/ در مصلای تکاب برگزار می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.