رسول انتظار مهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد غذایی فاسد در طول بازرسی بازرسان بهداشت محیط آذربایجان غربی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن حساس، مراکز بین راهی و سامانه های آبرسانی کشف و معدوم شد و شامل اقلام مصرفی خوراکی و نوشیدنی مردم بود.
وی ادامه داد: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی 26 هزار و 931 مورد بازدید از مراکز و اماکن عمومی و بین راهی انجام و طی آن 599 مورد اخطار بهداشتی صادر شد.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: همچنین 277 مورد از مراکز و اماکن عمومی و بین راهی به مراکز قضایی معرفی و 88 مورد نیز پلمب شد.
وی بیان کرد: 27 هزار و 467 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل در طول اجرای طرح در استان صورت گرفت که از این تعداد 23 هزار و 842 مورد نتیجه مطلوب و مطابق با استاندارد را کسب کرد.
انتظارمهدی از ثبت 160 مورد شکایات مردمی در سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت ( تلفن 190 ) در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: تمامی موارد گزارش شده مورد رسیدگی قرار گرفت و نتایج آن در سامانه به ثبت رسید.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهرهای مختلف آذربایجان غربی توسط تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشف و امحا می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.