سامرند مرزنگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این مبلغ یک دستگاه ترمومتر دیجیتالی، یک دستگاه رایانه، 2 عدد ویلچر و چهار صندلی برای ارباب رجوع های بخش CCU خریداری شد.
وی با قدردانی از این نیکوکار اضافه کرد: خیران بازوان توانمند مدیران سلامت هستند و در این شهرستان تاکنون حمایت های مالی زیادی از طرف خیران انجام شده است.
به گزارش ایرنا، هرسال بالغ بر یک میلیارد ریال توسط انجمن خیران سلامت مهاباد به بخش های مختلف شبکه بهداشت و درمان کمک و در راستای ارتقای سلامت این شهرستان صرف می شود.
بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی استان است که هم اکنون چند برابر ظرفیت خود با 272 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند.
این واحد بیمارستانی تنها بیمارستان مهاباد به شمار می رود که علاوه بر خدمات دهی به بیماران این شهرستان به دیگر بیماران شهرهای جنوبی استان نیز خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع و دارای یک بیمارستان، 65 خانه بهداشت، 9 مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از 200 مطب خصوصی با پروانه فعالیت است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.