رحیم بایزیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع فیلم های تولید شده توسط اعضای این انجمن چهار فیلم حرفه ای و مابقی داستانی و مستند بود.
وی اضافه کرد: انجمن سینمای جوانان مهاباد سال گذشته 2 دوره آموزش فیلم سازی نیز با حضور 40 هنرجو، 12 کارگاه فیلمنامه خوانی، یک کارگاه تخصصی صحنه فیلم و یک کارگاه برنامه ریزی فیلم را برگزار کرد.
وی با اشاره به برگزاری دوره های عکاسی در انجمن سینمای جوانان مهاباد نیز گفت: این انجمن سال قبل 11 کارگاه تخصصی عکس، یک کارگاه آموزشی عکاسی دیجیتال، چهار نمایشگاه عکس انفرادی و مشارکتی و 2 اردوی عکاسی برگزار کرد و هنرجویان این انجمن 9 مورد در جشنواره ها و کارگاه های تخصصی ایران حضور داشتند.
بایزیدی در خصوص نمایش فیلم در این انجمن نیز اظهار داشت: در سال گذشته در سالن نمایش این انجمن نیز 12 مورد نمایش فیلم بلند و 34 مورد نمایش فیلم کوتاه شامل 170حلقه فیلم به نمایش درآمده است.
به گزارش ایرنا انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن های 60 گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال 1366 در این شهرستان راه اندازی شده و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته های مختلف فیلم سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش داده و هم اکنون 100 نفر عضو فعال دارد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.