به گزارش ایرنا در این رقابت ها ورزشکارانی از زنجان، آذربایجان غربی، قزوین و تاکستان در مجموعه ورزشی مروارید شهرستان تاکستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این رقابت ها در رشته 33 متر آزاد رده سنی زیر هشت سال علی نقیلو، مرتضی بیات و سینا بهمنی و در رده سنی 9 تا 10 سال رادین مسلمی، آبتین کاکاوند و امیدرضا جمالی زاده اول تا سوم شدند.
در 66 متر آزاد رده سنی 11 تا 12 سال محمد ابراهیم قاسمیان فرد، صدرا جواد نیا و ژیوار نظامی، در رده سنی 13 تا 14 سال پارسا رحمانی، ارسطو عبایی و احسان محمودی و در رده سنی 15 تا 17 سال سهند جوادنیا، سهند محمد زاده و کسری غلامی به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
در 33 متر قورباغه رده سنی زیر هشت سال مرتضی بیات،رادین عاملی و محمد امین قزلباش و در رده سنی 9 تا 10 سال سورنا عباس پور،رادین مسلمی و آرسام کیانی اول تا سوم شدند.
در 66 متر قورباغه رده سنی 11 تا 12 سال امیر محمد جعفری،محمد مهدی بابایی و صدرا جوادنیا و در رده سنی 13 تا 14 سال علی احمدی،پویا احمدی و نیما ایران دوست عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در 100 متر قورباغه رده سنی 15 تا 17 سال محمدرضا رشوندی، مهدی ندرلو و نیما بهمنی اول تا سوم شدند.
در 33 متر کرال پشت رده سنی زیر هشت سال علی نقیلو،طاها اشرفی و صدرا سراجی وطن و در رده سنی 9 تا 10 سال ایلیا باقری،سپنتا جوادنیا و علیرضا بیاتلار اول تا سوم شدند.
در 66 متر کرال پشت رده سنی 11 تا 12 سال محمد ابراهیم قاسمیان فر،سیاوش تقی بیگلو و کیارش معصوم، در رده سنی 13 تا 14 سال پوریا منصوری، علی احمدی و امیر عطا سراجی وطن و در رده سنی 15 تا 17 سال محمدرضا رشوندی،یاسین حسین نژاد و کسری غلامی اول تا سوم شدند.
در 33 متر پروانه رده سنی زیر هشت سال سینا بهمنی،صدرا سراجی وطن و طاها اشرفی، در رده سنی 9 تا 10 سال سپنتا جوادنیا،علیرضا بیاتلار و طاها کلانتری، در رده سنی 11 تا 12 سال امیرمحمد جعفری، سیاوش تقی بیگلو و دانیال عباسی نژاد، در رده سنی 13 تا 14 سال پارسا رحمانی،ارسطو عبایی و احسان محمودی و در رده سنی 15 تا 17 سال سهند جوادنیا،سهند محمدزاده و کسری غلامی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در 33 متر پای کرال سینه رده سنی زیر هشت سال سهند رحمانی،پوریا رحمانی و ثنا رحمانی از تاکستان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده تیمی آزاد میکس رده سنی 9 تا 10 سال نیز تیم های زنجان، تاکستان و خرمدره جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.