به گزارش ایرنا، سروان بابک رضانژاد روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار تکاب از پلیس راه شاهین دژ - تکاب در گردنه مایین بلاغ افزود: در تعطیلات نوروزی امسال سانحه جاده ای منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده است و در 6 مورد تصادف نیز سرنشینان خودروها مصدومیت جزیی داشته اند.
وی با بیان اینکه تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی تکاب نیز در نوروز امسال 60 درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: جاده های این شهرستان در عید نوروز با وجود سفرهای متعدد و شلوغی و کولاکی بودن محورها شاهد سوانح جاده ای ناگوار نبود.
سروان رضانژاد ادامه داد: پلیس راه شاهین دژ - تکاب با 24 نفر پرسنل محورهای مواصلاتی تکاب را در ایام نوروز تحت پوشش خدمات جاده ای و راهور قرار داده و زمینه ساز سفری ایمن و بی خطر برای مسافران نوروزی شدند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی امسال جاده های منتهی به تکاب همواره برفی، کولاکی و لغزنده بود از این رو ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی به خودروها و مسافران نوروزی امداد رسانی کردند.
سروان رضانژاد اضافه کرد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم برای سفرهای ایمن در جاده های تکاب انجام و نقاط حادثه خیز و پرتصادف محورهای مواصلاتی تکاب از جمله محور تکاب - شاهین دژ شناسایی و آشکار سازی شد.
وی بیان کرد: به همین منظور چراغ های چشمک زن پلیسی در نقاط پرتصادف جاده های تکاب نصب و برای کاهش تصادفات جاده ای در زمان بارش شدید برف و کولاک محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان اعمال شد.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده هایی سخت گذر و برف گیر دارد.
در عید نوروز امسال به دلیل بارش برف و کولاک تردد خودروها و مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرستان تا حدودی مختل شد.
7514/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.