رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در صورت وقوع بحران احتمالی در استان هیچ کمبودی از لحاظ دارو و ملزومات ندارد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی دکتر آقازاده  در جمع خبرنگاران گفت: سالیان سال است ما دست بر دعا برداشته بودیم تا خداوند متعال ما را از خشکسالی نجات دهد از ابتدای سال جدید نزولات آسمانی و باران رحمت الهی بر کشور ما نازل شد ولی از طرف دیگر متاسفانه شاهد  ویرانی و ضررهای مالی و جانی سیلی بودیم که هموطنانمان را در شهر های دیگر کشور اسیر خود کرد و این نشان از آن دارد که باید این نعمت الهی به طرز صحیحی مدیریت گردد و  تمهیدات لازم دیده شود.
دکتر آقازاده ادامه داد: در استان ما خوشبختانه سیل چندان ویرانگری نداشت و فقط در میاندوآب و نقده مقداری آب گرفتگی ایجاد کرده بود، به همین منظور ما در ستاد دانشگاه علوم پزشکی جلسه ای با عنوان ستاد مدیریت بحران تشکیل دادیم و  تمهیدات لازم دیده شد و ویدئو کنفرانسی را با روسای شبکه ها برگزار نمودیم که در این جلسه نکات مهمی را که باید تذکر داده می شد به روسای شبکه ها داده شد.
وی ادامه داد:در صورت وقوع بحران احتمالی ما مشکل دارو و ملزومات را نخواهیم داشت و  انبار بحران معاونت بهداشتی دانشگاه آماده این است که در شرایط بحرانی بتواند کمک رسانی کند.
 وی افزود: در مورد دارو مخصوصا شیر خشک به حد کافی ذخیره داریم و قرار شده است که در 4 نقطه استان شیر خشک دپو شود تا در صورت نیاز به غذای نوزادان با مشکل مواجه نشویم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اذربایجان غربی تصریح کرد: در تمامی قسمت ها تمهیدات لازم دیده شده متخصصین، پزشکان، پرستاران و همکاران اورژانس 115همه بر اساس شیفت کاری برنامه ریزی کرده ایم آماده ارائه خدمت در صورت وقوع بحران احتمالی می باشند.
وی در پایان افزود: ستاد بحران مدیریت در سطح استان با ریاست استاندار شکل گرفته و به دنبال آن تمامی سازمانها این ستاد بحران تشکیل شده  و با امید خدا در استان در صورت وقوع بحران احتمالی مشکل خاصی نخواهیم داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.