وحید بیاتلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم 90 ارومیه در سال جدید از سوم فروردین ماه در تهران آغاز شده است و این تیم روز جمعه /9 فروردین/ نخستین دیدار خارج از خانه خود در سال جدید را مقابل قشقایی شیراز برگزار می کند.
وی بیان کرد: تیم 90 ارومیه از پنج دیدار باقی مانده تا پایان لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ سه مسابقه خانگی پیش رو دارد و امیدواریم هواداران و مسوولان ورزش استان این تیم را مورد حمایت قرار دهند.
وی با اشاره به وجود مشکلات مالی فراوان برای تیم 90 ارومیه ادامه داد: به زودی قسمتی از مطالبات بازیکنان برای روحیه بخشی و بالا بردن انگیزه آنان پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا در حال حاضر تیم فوتبال 90 ارومیه با 24 و قشقایی شیراز با 33 امتیاز کسب شده به ترتیب در رده های دوازدهم و هفتم جدول قرار دارند.
دیدار رفت 2 تیم /20 آبان سال گذشته/ در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» با نتیجه 2 بر یک به سود تیم فوتبال 90 ارومیه به پایان رسید.
تیم فوتبال 90 ارومیه طی چند روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل تیم پرسپولیس پاکدشت به تساوی 2 بر 2 رسید؛ این تیم در نخستین دیدار خانگی خود در سال جدید /15 فروردین ماه/ میزبان تیم کارون اروند خرمشهر خواهد بود.
تیم 90 ارومیه هم اکنون با کسب پنج برد، 9 تساوی، 11 باخت، 18 گل زده، 35 گل خورده و اندوختن 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان البرز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، پرسپولیس پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی شیراز، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل، قشقایی شیراز و شهرداری ماهشهر 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.