محمد قلندری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ و توزیع این محصول پروتئینی توزیع شده است.
وی قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد داخلی را برای مصرف کنندگان 110 هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: مصرف کنندگانی که در مورد ارایه خدمات در این طرح شکایتی دارند می توانند با شماره 124 تماس و شکایات خود را مطرح کنند.
قلندری اضافه کرد: مراکز توزیع گوشت در سطح شهر شامل فروشگاه خالد سرخشتی (زمین‌های شهرداری)، فروشگاه مصطفی مام قادری (زمین‌های شهرداری)، فروشگاه جمال شایان فر (پشت تپ فلکه اول طرف مدرسه)، فروشگاه مام مصطفی پور (بلوار آزادی) و فروشگاه چالیک (خیابان طالقانی شرقی) است.
مسوول بازرسی واحدهای صنفی مهاباد در خصوص توزیع گوشت قرمز نیز بیان کرد: در سال گذشته پنج تن و 800 کیلوگرم گوشت قرمز گرم و 12 تن گوشت منجمد گاوی به ترتیب با نرخ 43 هزار تومان و 31 هزار و 500 تومان در این شهرستان توزیع شده است.
وی یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور در طول سال، جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت انواع گوشت اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مازاد بر نیاز بازار می کند تا در زمان مناسب در دسترس مردم قرار دهد.
به گزارش ایرنا سامانه مردمی 124 این شهرستان آماده دریافت انتقادات و شکایات مردمی است و شهروندان می توانند به صورت 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارایه دهند.
طی چند ماه اخیر با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد به وجود آمد که مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی ها به کار گرفتند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.