معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه دلالان و سوداگران عامل افزایش قیمت در بازار هستند، گفت: مشکلی در تامین گوشت قرمز و مرغ شب عید نداریم.

احمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در بازار اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 1635 تن گوشت قرمز و 2600 گوشت مرغ یارانه‌ای در استان توزیع شده است.

وی افزود: مشکل در تامین گوشت مرغ بازار وجود ندارد و نسبت به پنجشنبه هفته گذشته نیز 200 تومان در هر کیلو گوشت مرغ کاهش قیمت داریم.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز گوشت مرغ هر کیلو 13 هزار و 500 تومان در بازار به مقداری کافی برای تهیه و مصرف وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته در بحث تامین گوشت و مرغ مورد نیاز مردم برای شب عید و ایام عید نیز مشکلی نداریم و از هفته آینده گوشت و مرغ منجمد رسیده در بازار توزیع خواهد شد.

دهقان با تاکید بر اینکه 50 تا 60 درصد بیشتر از حد معمول گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار توزیع شد، گفت: در سهمیه جدید که از هفته آینده در اختیار استان قرار خواهد گرفت به حد کافی برای تامین بازار گوشت وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص قیمت گوشت قرمز در بازار باید بگویم سوداگران و دلالان با طمع خود در پی افزایش قیمت گوشت هستند اما در بحث گوشت تنظیم بازار هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته و از هفته آینده به میزان مورد نیاز توزیع خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.