استاندار آذربایجان غربی روز شنبه در حاشیه ارسال این محموله در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: اولویت نیازهای مناطق سیل زده را از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل بحران استان گلستان و رییس سازمان مدیریت بحران کشور پیگیر شده ام و کالاهایی منطبق با نیازها ارسال می شود.
محمدمهدی شهریاری اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود، شرایط در مناطق سیل زده تثبیت شده و اکنون اقلام غذایی، پتو و تا حد امکان کمک های نقدی، اولویت و نیاز اصلی مردم در مناطق سیل زده استان گلستان است.
وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده جمعیت هلال احمر استان، ایستگاه هایی را جهت جمع آوری کمک های مردمی در ارومیه و سایر شهرستان های استان دایر کند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم نوع دوست استان می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده، تحویل دهند.
به گزارش ایرنا، بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بارش سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران 12 شهرستان این استان را درگیر کرد و با وجود بسیج عمومی همچنان اثرات سیل در این استان نمایان است.
براساس گزارش هواشناسی بارش باران اواخر سال گذشته در مازندران در سه دهه گذشته بی سابقه بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.