رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده‌باش 220 نیروی آتش نشانی در ایام عید و چهارشنبه آخر سال خبر داد.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اقدامات چهارشنبه آ‌خر سال و ایام عید اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی از 25 اسفند تا 15 فروردین سال جدید با تمامی نیروها و خودروها در معنای کامل‌تر با تمام وجود آماده‌باش خواهد بود.

وی افزود: نیروی آتش نشانی در شهر در ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال تمرکز داشته از 25 اسفند 220 نیرو و 10 ایستگاه شهری خودروهای سبک، موتورسیکلت و خودروهای آتش نشانی در جهت خدمت و ارائه مسائل ایمنی در خدمت مردم هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای آتش نشانی در مراکز پرتردد شهر، واحدهای پرترافیک و واحدهای تجاری، بازرسی و بررسی دارند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازرسی‌های میدانی خودروهای سیار و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در حال گشت‌زنی در سطح شهر بوده همچنین توصیه‌های لازم از طریق صدا وسیما و رادیو داده می‌شود.

شاد قوشچی ابراز کرد: در صدد هستیم تا نسبت به بیداری و آ‌گاهی خانواده‌ها در خصوص مواد محترقه بگوییم چرا که کنترل نظارت بر فرزندان خود از خطرات آتش آگاه کرده و از بازی با چنین مواردی برحذر دارند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.