محمدرضا بیاناتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گشت زنی گروه های خودرویی و موتوری در سطح شهر و استقرار گروه های ویژه آتشنشانی در مراکز تجمع شهروندان و اماکن حساس، از برنامه های این سازمان در شب چهارشنبه سوری و روزهای پایانی سال است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در بازار و هسته مرکزی شهر 2 گروه عملیاتی سیار از 24 اسفند در میدان امام خمینی(ره) و حوالی بازار مستقر خواهند شد.
بیاناتی با اشاره به استقرار پنج گروه کامل آتش نشانی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر همدان در شب چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: علاوه بر ایستگاه‌های ثابت 10گانه و ایستگاه‌های موقت گروه‌های موتورسوار آتش نشانی نیز در این شب و همچنین روز سیزدهم فروردین در شهر گشت زنی خواهند کرد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اضافه کرد: هچنین تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال اندیشیده شده و با توجه به اینکه گروه زیادی از شهروندان در این روزها برای زیارت اهل قبور به باغ بهشت تردد می‌ کنند چهار گروه عملیاتی برای تامین ایمنی بیشتر در محدوده باغ بهشت و اطراف آن از جمله پل شهید یزدان ‌دوست (بابک) مستقر خواهند شد و همزمان گروه‌های موتوری نیز در آن محدوده به گشت زنی خواهند پرداخت.
بیاناتی با اشاره به حجم بالای تردد شهروندان در روز 13 فروردین به اطراف شهر همدان اظهار داشت: در این روز نیز علاوه بر آماده باش کامل نیروهای عملیاتی مستقر در ایستگاه‌های 10گانه و گشت زنی گروه‌های آتش نشانی موتور سوار پنج ایستگاه عملیاتی موقت در میدان شهید همدانی، جاده گنجنامه و جاده سد اکباتان برای تامین هر چه بیشتر ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی برقرارخواهد شد.
وی گفت: چاپ لوح، بنر و بروشور با موضوع هشدارهای ایمنی برای چهارشنبه پایان سال و توزیع آن در اداره ها ، مدارس و وسایل حمل و نقل عمومی انجام می شود.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با همکاری سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری بنرهایی با عناوین یاد شده در معابر پر تردد شهر نصب شده است و در ایام نوروز سه گروه بازرسی از کارشناسان پیشگیری، آموزش و عملیاتی سازمان از محل‌های اسکان مسافران از جمله محل‌های نصب چادر بازدید می‌ کنند و آموزش‌های لازم را به مسافران ارایه خواهند کرد.
بیاناتی با اشاره به لغو مرخصی همه کارکنان عملیاتی و آماده باش کامل نیروهای اداری از 24 اسفند تا 14 فروردین گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با استفاده از تمام منابع انسانی و امکانات فنی و عملیاتی موجود برای برقراری و حفظ ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی تلاش خواهد کرد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.