ایرج مرندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت برنج توزیعی در این مدت 46 هزار ریال تا 60 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی دارند، می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 مطرح کنند.
وی با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها سعی شده که این اقلام به دست خانوارهای نیازمند خوی برسد و از ورود آنها به چرخه بازار سیاه جلوگیری شود.
رییس صنعت و معدن خوی بیان کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان خوی است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، برخی از سودجویان با احتکار، کم فروشی و گران فروشی کالا از وضعیت بازار سوء استفاده می کنند و اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند؛ مدیران دستگاه های اجرایی مختلف برای جلوگیری از این امر در حال برنامه ریزی هستند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.