به گزارش ایرنا، سردار موسی مرادی روز پنجشنبه در جشنواره برترین های صالحین اظهار داشت: بسیجیان در زمان های حساس منطقه با کمترین توقع و انتظاری در راستای اهداف نظام و انقلاب پای کار آمده اند و پیشرفت های علمی و تکنولوژی کنونی مرهون تلاش های آنان است.
وی بیان کرد: 40 سال در محاصره و بمباران برنامه های تبلیغی استکبار به منظور زدون چهره اسلام هستیم اما مدیریت بسیجی وار توطئه ها را خنثی کرده است.
وی گفت: حلقه های صالحین از کارهای بسیار خوب و برجسته ای به شمار می رود که در راستای اهداف بسیج قرار گرفته است و هر روز بر بالندگی آن افزوده می شود.
فرمانده سپاه سردشت تصریح کرد: دلایل و تحلیل‌هایی که در این حلقه‌های صالحین وجود دارد باید حاکم بر قواعد منطقی باشد و از قواعد منطقی خود خارج نشود.
وی اضافه کرد: بهترین حلقه تربیتی آن است که مربی در هر شرایطی بتواند با گروه به سهولت در ارتباط باشد و با آنان ارتباط معنوی و عاطفی داشته باشد و کارهای تربیتی خود را دنبال کند.
سردار مرادی گفت: خود‌سازی، بصیرت‌دهی، حمایت از ولایت فقیه و کادرسازی در جامعه از مهمترین هدف هایی است که حلقه‌های صالحین در بسیج دنبال می‌کند.
وی افزود: حلقه های صالحین جمعی برای رشد بینش دینی و بصیرت افزایی و در نهایت تلاشی برای تعمیق بخشیدن به ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی در جامعه است.
به گزارش ایرنا، حلقه های صالحین طرحی برای ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت نسل جوان و میان سال در بین تمام اقشار بسیج است.
7562/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.