به گزارش ایرنا، امیرعلی نعمت الهی روز سه شنبه در مانور تشکیلاتی « سپاس مربی » به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی در مجتمع ورزشی حضرت زهرا (س) شهرری اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت کشور تحقق بیانیه رهبری را در اولویت خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب قرار می دهد، تصریح کرد: شادی و معنویت به عنوان نیاز دانش آموزان از ارکان این بیانیه محسوب می شود.
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان مظهر امید و آینده کشور هستند و باید رسیدگی به این قشر در اولویت قرار گیرد.
وی صیانت و تحقق از بیانیه گام دوم انقلاب در نظام آموزشی را امری مهم و مورد توجه بیان کرد و گفت: زمینه اجرایی شدن و تسریع در اجرای این بیانیه در آموزش و پرورش فراهم شده است.
نعمت اللهی تعلیم،تربیت، آموزش و پرورش را مکمل یکدیگر دانست و گفت: صیانت از شعار‌های انقلابی از مهمترین نکات تربیتی این بیانیه است و فرامین رهبری باید به صورت عملی در جامعه ترویج پیدا کند.
وی تصریح کرد: فرهنگیان باید بیش از گذشته با توجه به شرایط کنونی کشور در امور تربیتی فعال باشند و با فعالیت های جدید زمینه جذب دانش آموزان به تحصیل و دانش را فراهم کنند.
نعمت الهی افزود: برنامه های متنوعی برای موفقیت و مفید بودن دانش آموزان در جامعه انجام شده، چرا که نسل جوان از پویندگان و پیشتازان تعلیم و تربیت در آینده کشور به شمار می روند.
هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده و برنامه های آن به مدت یک هفته ادامه دارد.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.