رسول بنایی کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با دعوت از 39 بازیکن از هشت تا 13 اسفند ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی فدراسیون والیبال در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: توجه به رده های پایه در حقیقت پشتوانه سازی برای آینده ورزش کشور است و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران استعدادهای زیادی در این رشته دارد.
وی ادامه داد: خانه والیبال ارومیه به عنوان فعال ترین سالن های تخصصی کشور فعالیت مستمری در راستای اجرای طرح استعدادیابی رده سنی پایه و آموزش نخبه های این رشته دارد و ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی نوجوانان و جوانان کرده است.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در رقابت های فصل جاری لیگ برتر کشور را نشان از پتانسیل بالای استان و این شهر والیبال خیز عنوان کرد.
بنایی کیا گفت: حضور چهار ملی پوش نوجوان و یک مربی ارومیه ای در ترکیب تیم ملی، کسب مقام سوم آسیا و کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی 2019 مصر از دیگر موفقیت های کسب شده است.
به گزارش ایرنا سهیل مسعود در پست پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت در پست قطر پاسور، چهار بازیکن ارومیه ای حاضر در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران هستند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.